Cel: Poznaję i zapisuję dwuznak dż/Dż.
Kryterium sukcesu:
1. Piszę nową literę.
2. Podaję liczbę głosek, sylab i liter w wyrazach.
3. Czytam wiersz z oddając jego nastrój.
Matematyka - cel przeniesiony na jutro!!!!
Cel: Utwalanie dodawania i odejmowania w zakresie 20.
Kryterium sukcesu:
1. Dokonuję obliczeń w tabelkach i grafach.
Zadanie 1
Przeczytaj wiersz "Tydzień w szkole" Tomasz Plebański
nacobezu do wiersza:
2. Oddajesz nastrój wiersza.
3. Czytasz bez pomyłek.
Zadanie 2
- Ułóż cyfry w ciągu rosnącym i odczytaj hasło.
20
|
15
|
17
|
14
|
1
|
10
|
4
|
7
|
18
|
11
|
Y
|
M
|
A
|
O
|
Ś
|
Ę
|
W
|
I
|
M
|
T
|
- Przeczytaj tekst Elementarz Odkrywców podręcznik s. 32-33.
- Przepisz do zeszytu wszytskie wyrazy, w których występuje dż
- Dokończ zdanie: Moja mama lubi... Zdanie przepisz do zeszytu.
- Zapisz w zeszycie zdrobienia do słowa: mama.
- Wykonaj w zeszycie mapę myśli - MOJA MAMA (moga być to rysunki, słowa opisujące mamę itd.)
- Podaj inne powiedzenia o rodzinie i spróbuj je wyjaśnić np. Nie ma jak u mamy.
- Rozwiązujemy krzyżówkę o rodzinie - określanie związków pokrewieństwa.
- Uzupełnij dzewo rodzinne Adasia. W domu: Zrób podobne drzewo swojej rodziny i nie zapomnij opisać relacji podobnie jak Adaś!
Zadanie 3
- Dokonaj analizu i suntezy słuchowo - wzrokowej wyrazu dżungla. Model wyrazu narysuj w zeszycie.
- Elementarz Odkrywców - ćwiczeniówka s. 33-34
- Policz głoski, sylaby i litery w następujących wyrazach.
WYRAZ
|
Liczba sylab
|
Liczba głosek
|
Liczba liter
|
dżem
|
1
|
3
|
4
|
drożdże
|
2
|
6
|
7
|
dżungla
|
2
|
6
|
7
|
niespodzianka
|
4
|
10
|
13
|
prezent
|
2
|
7
|
7
|
Wpisz w każdy kształt to słowo, które do niego pasuje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz