Cel: Rozpoznaję i nazywam spółgłoskę miękką dzi, Dzi.
Kryteria sukcesu:
1. Zapisuję wyrazy z głoską dzi, dź.
2. Wyjaśniam znaczenie: "chodzić z głową w chmurach", " bujać w obłokach" "biec jak na skrzydłach", " rzucać słowa na wiatr".
Matematyka
Cel: Odejmuję w zakresie 20.
Kryteria sukcesu:
1. Odejmuję poznanym sposobem.
Zadanie 1
Recytujemy wiersz "Wiosenna łąka" Barbara Stępień i prezentujemy swoje obrazy.
nacobezu do wiersza
1. Podaję tytuł i autora wiersza.
2. Mówię płynnie, nie robię zbyt długich przerw.
autor: Karolina L. klasa 1d
Zadanie 2
- Poznajemy spółgłoskę dzi - Elementarz odkrywców ćwiczeniówka s.25-26
- Rozwiąż kołową przeskakiwankę sylabową. Odczytaj zdania przeskakując co drugie okienko. Jedno ze zdań przepisz do zeszytu.
Wiosną ptaki koncertują swoje głosy trenują.
Ptaki świetnie fruwają a samoloty latają.
Ptaki pomagają ogrodnikom niszczyć szkodniki.
Zadanie 3
- Przeczytaj tekst " Co fruwa, a co lata? Elementarz Odkrywców podręcznik s. 24, i odpowiedz na pytanie: Dlaczego ptaki latają?
- Obejrzyj różne pióra.
- Zastanów się jaką funkcję pełnią pióra?
- Jak zbudowane jest pióro?
- Jakie cechy ma pióro lotne?
Kartę pracy wydrukuj
lub narysuj w zeszycie budowę pióra i wypisz cechy
Zadanie 4 W domu!!! na jutro - wtorek 12 VWyjaśnij znaczenie związków frazeologicznych. W zeszycie zapisz wyjaśnienie jednego z podanych: "chodzić z głową w chmurach", " bujać w obłokach" "biec jak na skrzydłach", " rzucać słowa na wiatr".
Zadanie 5
Wykonaj działania podanym sposobem.
Przykłady do samodzielnego rozwiązania:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz