Cel: Poznaję pracę pszczelarza.
Kryteria sukcesu:
1. Piszę wyrazy z trudnością ortograficzną.
2. Tworzę notatkę o życiu pszczół.
3. Wymieniam nazwy wiosennych kwiatów.
Język angielski
Cel: Poznaję nazwy owoców.
Kryteria sukcesu:
1. Wymieniam i zapisuję nazwy owoców: a banana, an apple, a pear, a plum, an orange.
2. Słucham opowiadania i odpowiadam na pytania.
3. Używam zwrotów: Do you like ...........? I like/I don't like.
Dokończenie lekcji z wczoraj - matematyka ćwiczeniówka s. 61-62
Zadanie 1 Zapisujemy wyrazy z trudnością ortograficzną.
Przeczytam wam tekst z brakującymi wyrazami zawierającymi trudności ortograficzne.
Wyrazy napisz na chacie - jeśli się nie pomyliłeś BRAWO! Musisz poprawnie napisać 5 wyrazów!
W domu przepisz dyktando do zeszytu.
Wiosenne dyktando
Zadanie 2
Zrób notatkę o pszczołach.
Notatkę ozdób rysunkiem.
Przeczytaj tekst na s. 17
(Elementarz Odkrywców podręcznik)
Podczas tworzenia notatki postaraj się odpowiedzieć na pytania pomocnicze:
- Gdzie żyją pszczoły?
- Jakie pszczoły mają zadania?
- Jak porozumiewają się ze sobą?
- Kto to jest "królow" pszczół i czym się zajmuje?
- Kto hoduje pszczoły i dlaczego?
Zrobimy wspólnie na zajęciach
Krzyżówka o pszczołach
Zadanie dla chętnych - Pownieważ niebawem będzie lato a obecnie w Polsce panuje susza - zrób poidło dla pszczół - to pomoże im przetwać!
- Obejrzyj w domu. Pszczólka Maja - Narodziny
- W domu Przeczytaj opowiadanie " W szkole dla pszczółek" - i uzupełnij s.19 (Elementarz Odkrywców ćwiczeniówka)
Zadanie 3 - zrobimy jutro!
- Uzupełnij zdania i przepisz je do zesztu. Narysuj opisywany kwiat.
* smukłe * zielone * lasach * łąkach * polach
To jest niezapominajka.
Ma błękitne drobne kwiaty i zielone smukłe listki.
Rośnie w lasach lub na łąkach.
W domu po lekcji z zdaniem 3.
Napisz w zeszycie opis kwiatów: wyka ptasia lub krwawnik pospolity.
- Przepisz do zeszytu wyrazy, wstawiając ń lub ni. Do wyrazów dopisz odpowiednie określenia z ramki.
skoczny * wesoły * gorący * wiśniowy * błękitne * złote * mokre * jasne
kaczeńce - złote. mokre
taniec - skoczny, wesoły
budyń - gorący, wiśniowy
niebo - błękitne, jasne
Zadanie 4
Język angielski
- Hello Explorer Podręcznik p. 94 Listen and answer.
Does Kate like pears? Yes she does/ No, she doesn't
Does toddler sister like bananas/oranges/onions?
- Hello Explorer ćwiczenia p.116-117
- Napisz w zeszycie 3 pytania i odpowiedzi według wzoru:
Do you like apples?
Yes, I like apples. No, I don't like apples.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz