Cel:Rozróżniam zdania pytające.
Kryteria sukcesu:
1. Znajduję w tekście i czytam zdania pytające.
2. Zapisuję poprawnie znak zapytania.
3. Nazywam relacje w rodzinie.
Matematyka
Cel: Dodaję i odejmuję w zakresie 20.
Kryterium sukcesu:
1. Rozwiązuję zagadki matematyczne.
2. Wykonuję obliczenia z okienkami.
Zadanie 1
- Posłuchaj opowiadania J. Papuzińskiej "Jak mama Zreperowała księżyc" Podręcznik s. 30-31
- Odpowiedz na pytania do tekst. ! Pytania i odpowiedzi zapisz do zeszytu.
Kto jest bohaterem opowiadania? Bohaterem opowiadania jest mama czarodziejka i księżyc.
O jakiej porze to się dzieje?Spotaknie mamy z księzycem odbywa się nocą. Dlaczego księżyc popłakiwał?Księżyc popłakiwał bo zaczepił o wieżę i obtłuk sobie rożek.
W jaki sposób mama naprawiła księżyc? Mama ulepiła z ciasta rożek i przykleiła księżycowi.
- Wyjaśnij słowo: fantastyczne.
- Wskaż w tekście elementy fantastyczne i realistyczne.! Zapisz je w zeszycie.
- Księżyc zszedł do mamy czarodziejki na balkon.
- Mama naprawiła księżyc ciastem.
- Księżyc zaczepił o wieżę.
- Elemenatrz odkrywców ćwiczeniówka s. 31.
Zadanie 2
- Rozwiązujemy zagadki matematyczne.
edit:
15+3=18
bo 18-3=15
2. Mam na myśli pewną liczbę. Jeśli dodam do niej 7, to otrzymam 20. Jaką liczbę mam na myśli?
edit:
13+7=20
bo 20-7=13
3. Mam na myśli pewna liczbę. Jeśli odejmę od niej 3, to otrzymam 13. Jaką liczbę mam na myśli?
edit:
16
– 3=13 bo 13+3=16
4. Mam na myśli pewną liczbę. Jeśli odejmę od niej 8 , to otrzymam 11. Jaką liczbę mam na myśli?
edit:
19 - 8=11 bo 11+8=19
- Układasz zagadkę matematyczną.
Zagadki
klasy: edit
1.
Mam na myśli pewną liczbę.
Jeśli odejmę od niej 16, to otrzymam 1. Jaką liczbę mam na myśli?
17-16=1
bo 1+16=17
2.
Mam na myśli pewną liczbę.
Jeśli odejmę od niej 9, to otrzymam 11. Jaką liczbę mam na myśli?
20-9=11
bo 11+9=20
3. Mam na myśli pewną
liczbę. Jeśli dodam do niej 10, to otrzymam 20. Jaką liczbę mam
na myśli?
10+10=20
bo 20-10=10
4. Mam na myśli pewną
liczbę. Jeśli odejmę od niej 18, to otrzymam 2. Jaką liczbę mam
na myśli?
20-2=18
bo 18+2=20
5. Mam na myśli pewną
liczbę. Jeśli dodam do niej 8 , to otrzymam 14. Jaką liczbę mam
na myśli?
6+8
= 14 bo 8+6=14
- Rzucamy 3 kostkami do gry zapisujemy wylosowane liczby i dopełnimy do 20. Przykłady zapisz w zeszycie do matematyki.
np. 4+
6+5+__ =20
3+5+6+__=20 4+5+2+__=20 4+2+2+__=20 5+4+3+__=20
5+1+3+__=20
3+5+6+__=20 4+5+2+__=20 4+2+2+__=20 5+4+3+__=20
5+1+3+__=20
W domu
Rzuć trzema kostkami, tak jak na lekcji, i zapisz 4 działania z okienkiem do 20
Zadanie 4
Wykonaj ćwiczenia. Pamiętaj: ruch to zdrowie! WF w domu
**********************************************************************************
Godzina wychowawawcza - Sprawozdanie ze spotkania Małego Samorządu. Rozmowa na temat netykiety.
edit - Przepisz do zeszytu
Netykieta = etykieta obowiązująca w sieci. Zasady kulturalnego i prawidłowego zachowania w Internecie stworzone przez samych użytkowników.
Zasady netykiety obowiązują w 1 d
1. Ograniczona liczba osób w pokojach do 7.
2. Słuchamy się pani i witamy się na pierwszej lekcji.
3. Nie dokuczaj innym (nie piszemy niemiłych słów na chacie!).
4. Jak nauczyciel mówi nie przerywamy. Jesteśmy kulturalni. Jak nauczyciel wychodzi nie biegamy i nie krzyczymy.
5. Mówimy pojedynczo i nie krzyczymy.
Bądź kumplem nie dokuczaj.
KODEKS KUMPLA - otwórz
Bądź kumplem, nie dokuczaj! - film

edit - Przepisz do zeszytu
Netykieta = etykieta obowiązująca w sieci. Zasady kulturalnego i prawidłowego zachowania w Internecie stworzone przez samych użytkowników.
Zasady netykiety obowiązują w 1 d
1. Ograniczona liczba osób w pokojach do 7.
2. Słuchamy się pani i witamy się na pierwszej lekcji.
3. Nie dokuczaj innym (nie piszemy niemiłych słów na chacie!).
4. Jak nauczyciel mówi nie przerywamy. Jesteśmy kulturalni. Jak nauczyciel wychodzi nie biegamy i nie krzyczymy.
5. Mówimy pojedynczo i nie krzyczymy.
Bądź kumplem nie dokuczaj.
KODEKS KUMPLA - otwórz
Bądź kumplem, nie dokuczaj! - film

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz