wtorek, 14 kwietnia 2020

Lubimy fantazjować

                           W klasie                                                       15 IV 2020r.
Cel: Utwalenie pisowni z głoską ś.
Kryteria sukcesu:
1. Odpowiadam na pytania do wiersza "Fantazja" N. Usenko.
2. Grupuje wyrazy z ś/si.
3. Dodaję i odejmuję w zakresie 20.


Zadanie 1
Przeczytaj wiersz "Fantazja" (Elementarz odkrywców. Podręcznik s.67) i odpowiedz na następujące pytania:
1. Jaki sposób na nudę ma Maksio?
2. Co Maksio wyczarował za pomocą pędzla z barwnej plamy?
3. Co oznacza słowo - fantazja? Próba zapisania definicji.
Jeśli wciąż nie wiesz jak opisac słowo fantazja - posłuchaj piosenki Fantazja
Rozwiąż krzyżówkę
 (Odpowiedzi możesz zapisać w zeszycie nie musisz drukować krzyżówki)

1. Moga być plakatowe lub akwarelki.
2. Wkładany do spodni.
3. Na głowie u dziewczynki, robiony z kwiatów.
4. Duży ptak który nie umie latać ale za to szybko biega.
5. Jest w niej obraz.
6. Służy do malowania.
7. Było głównym gościem na wielkanocnym stole.
8. Zabierana na zakupy.

Zadanie 2
Pogrupuj wyrazy według wzoru (wyrazy przeczytam wam na lekcji online).

 
ś
si

śnieg


Basia













Zadanie 3
Elementarz odkrywców. Matematyka ćwiczenia. s.52-55

Jeśli możesz wydrukuj i uzupełnij grafy. Jeśli nie masz drukarki zapisz kilka działań w zeszycie do matematyki.
GRAFY do 20

Praca domowa
Przygotuj karton i farby. Namaluj jednobarwną plamę, poczekaj aż wyschnie. Następnie wyczaruj z niej obraz, który podsunie ci twoja fantazja (można również użyć kredek i flamastrów)


Maria Konopnicka - Pszczoły » Czyta: #TataMariusz*** Zadanie dla chętnych ***

Zagraj w grę planszową - Pracowite pszczółki.  Wygrywa pierwszy na mecie.

Jeśli chcesz możesz stworzyć swoją własną grę.

instrukcja do gry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz