poniedziałek, 30 marca 2020

Kto nam pomaga?

                                W klasie                                31 III 2020 r
Cel: Utwalenie numerów alarmowych.
Kryterium sukcesu:
1. Wymieniam i zapisuję numery alarmowe.
2.  Przeprowadzam próbmną rozmowę z numerem alarmowym (podaję swoje dane, mówię co się stało i gdzie, mówię ile osób jest poszkodowanych)
3. Wyjaśniam kim jest osoba bliska, znajoma i nieznajoma.

Zadanie 1
Przeczytaj tekst "Magda sama w domu"
(Elementarz Odkrywców podręcznik s. 54) i odpowiedz na pytanie:
Kim jest osoba nieznajoma? Ustalenie zasad kontaktu z nieznajomymi

              ZASADY KONTAKTU Z  NIEZNAJOMYMI (notatka do zapisania w zeszycie)
  • NIE przyjmuj słodyczy, zabawek od obcych. 
  • NIE udzielaj obcej osobie informacji , gdzie mieszkasz i jak się nazywasz. 
  • NIE zatrzymuj się przy obcym, jeżeli w pobliżu nie ma rodziców lub opiekunów. 
  • NIE oddalaj się od rodziców lub opiekunów. 
  • NIGDY NIE IDŹ  z osobą nieznajomą.
  • Jeśli trzeba , KRZYCZ O POMOC, wołając że napadł cie ktoś obcy.

Zadanie 2
Elementarz odkrywców ćwiczenia  s. 44-47

Zadanie 3
Halo, dzwonimy po pomoc - praca w grupach. (Ćwiczenie 1 s. 46 Elementarz Odkrywców )


 KWP: 112 – ratuje życie - Aktualności - Policja Warmińsko-Mazurska

policjantpolicjantkaretka
Piosenka numery alarmowe

Język angielski
Cel: Utrwalam określenia zjawisk pogodowych.
Kryteria sukcesu:
1. Opowiadam jaką pogodę lubię.

What's the weather like today? - gra. 
Odpowiadaj na pytania po otwarciu okienka.

                     


Ex.1 p. 82 Podręcznik / ćwiczenie na słuchania 2/35 
Wysłuchaj uważnie nagrania i odpowiedz na pytania:

What weather does Kate like?
What weather does Fred like?
What weather does Honey like?

Ex. 2 p.83 Podręcznik /ćwiczenie na słuchanie 2/36
Zdania przepisz do zeszytu. Zamiast obrazków zapisz odpowiednie wyrazy.
It's windy, we can fly a kite.
It's rainy, we can play a board game.
It's cloudy, I can ride my bike.
It's sunny, let's play with my train.
It's snowy, let's go out and play.


Ex. 3 p.101 Ćwiczenia
Połącz zdania z właściwymi zdjęciami.

Ex. 4  W parach popytajcie się o pogodę. Pokazujcie sobie przygotowane przez siebie flashcards.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz